vineri, 26 septembrie 2008

Printre altele ...

A trecut şi această vară ...
Dincolo de munca intensă am fost şi în vacanţă! Atât una cât şi cealaltă mi-au prilejuit destule subiecte de reflecţie ... mai ales munca cu pacienţii.
Dintre cele ce am mai citit, un articol de pe un alt blog mi-a suscitat interesul. Il găsiţi aici.

Un alt lucru important este apariţia site-ului Societăţii de Medicină Ayurvedică din România (SMAR), site pe care l-am trecut la linkuri. Cu o altă ocazie poate voi face un comentariu la semnificaţia sanscrită a cuvântului care este acronimul numelui societăţii SMAR.

Câteva lucruri pe care aş dori sa le ridic în discuţie pe viitor ar fi cele legate de rasaśāstra ... disciplină în care am avut ocazia sa fiu iniţiat atât teoretic cât şi practic!

Sper ca perioada următoare, care deşi se anunţă ca una foarte aglomerată, sa-mi permită să scriu mai mult.

Un comentariu:

Anonim spunea...

interesant blogul recomandat!